Let op! Een langere levertijd omtrent Covid-19 is mogelijk!

Op dit moment hebben wij een hele grote uitdaging met het uitleveren van ons assortiment. Dit heeft voornamelijk als oorzaak dat de aanlevering vanuit het verre oosten vertraagd is. Daarnaast is de online vraag naar hondenartikelen sinds de start van Corona enorm toegenomen, waardoor groothandels het amper kunnen bijbenen! Bij sommige hondenmanden wordt de levering momenteel rechtstreeks uitgevoerd vanuit leverancier en duurt de levering 10-15 werkdagen. Dit staat vermeld bij het product.

Wij proberen je bestelling zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden. Op deze pagina vind je de uitgebreide informatie hierover.

Een opsomming:

  • Wij verzenden binnen Nederland en naar België met PostNL.
  • Alle bestellingen voor 14.00 uur geplaatst, worden dezelfde dag verwekt mits op voorraad.
  • Geen verzendkosten bij bestelling boven 50 euro in heel Nederland, daaronder rekenen wij 5,95 euro verzendkosten.
  • Geen verzendkosten bij bestelling boven 50 euro in heel België, daaronder rekenen wij 5,95 euro verzendkosten.
  • De levertijd is 1-2 werkdagen (let op: Sommige hondenmanden zijn in verschillende maten verkrijgbaar en worden daarom direct geleverd vanaf de leverancier. Dit staat vermeld bij het product. levertijd 10-15 werkdagen)
  • Wij bieden de service PakjeGemak van PostNL als verzendoptie voor NL.
  • Je ontvangt een Track & Trace code op het moment dat je bestelling aankomt en gescand wordt op het eerste sorteercentrum van PostNL. Normaal gesproken is dat na 19:00 uur op de werkdagen.

Retourneren
Heeft u de verkeerde hondenmand besteld? Of niet het juiste type gekocht? Dat is vervelend. En dat gaan we voor u oplossen. Na ontvangst mag u de producten binnen 14 dagen retour sturen en dan krijgt u gewoon uw geld terug, inclusief de eventuele verzendkosten die u hebt betaald toen u uw bestelling plaatste. De kosten voor het terugsturen van de artikelen zijn voor u. Stuur ajb niet zomaar iets retour neem eerst contact op met onze klantenservice.

Retourprocedure
– Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier
– Zorg dat u duidelijk het bestelnummer vermeld, klachten /retouren zonder bestelnummer worden niet in behandeling genomen.